keskiviikko 1. toukokuuta 2013

I just can't get enough ♦

Waaah, eilen oli ihan jees vappu, mut olis voinu todellaki olla hauskempikin. Oltiin sovittu, että porukalla (seittemän mun lisäks) lähettäs stadiin ja ettei kukaa lähtis yksi harhailee minnekkää, tietenki tässä kävi niin, että kaikki paitsi minä ja kaks kaveriani oli menny jo stadiin ja alotellu juomaa, soitin junassa Oulunkylän kohalla, että tulis vastaan steissille, mut sielt tulikin kaiken huudon ja känniläisten seasta muikea vastaus rakkaalta kännistävälyäni, että: "Me just päästii kaivarii ei me tulla sinne", tietty ärsytti ku noi kävi mut osattiin me kolmisteeki pitää hauskaa
Eipä vapusta sitten enempää ~

-

Myös samaisena vappuaattona mun postilaatikkoon oli ilmestynyt kaks pakettia, olin iha hulivili tuulella eli riensin pää kolmantena jalkana kotiin tutkimaan mitäs niistä löyty. Odotin, että toisesta olis vihdoin tullu mun kännykkään ne Hello Kitty kuoret, mutta sen sijaan pienemmästä paketista tuli joskus dinosaurusten elinaikana tilattu laturi mulle, kun aijempi ei toiminut.
Isosta paletista tuli, titittitititidiii mun Pikachu huppari ;3 Olin niii tohkeissani siitä, pidin koko eilisen sitä mun päällä, moni muukin tykkäs siitä, varsinkin ne korvat ♡ nyt vielä oodottelen, että saisin mun Doraemon paidan, Hello Kitty kuoret ja ylläriylläri myös uusin tilaukseni eli Stitch kuoret (≧∇≦)



Toissapäivänä päähäni tussahti vieläkin räikeämpi pinkki, kun mitä viimeksi oli, edelliskerralla käytin Candy Flossia ja tällä kertaa sain hiuksista Pinkissimolla + hoitoaineella hyvää jälkeä, oisin toivonu jonku verran vaaleampaa versiota, mutta tää on kyllä ihana pehko näinkin (^з^)-☆ Voisin yrittää pitää nää hiukset jonkin aikaa ihan näinkin räikeenä, koska vaihtelu virkistää, ajattelin nyt kuitenkin, että seuraavana värinä minkä isken päähäni, olis joku vähä lila tai sitte sininen, en oo vielä varma, mut kuitenkin seuraavan uuden värin yhteydessä pitää blondata juurikasvu piiloon >:3
Oon todella maltillinen ku oon kokoajan värjäämässä uudelleen ja uudelleen mun hiuksia ja kokoajan ihan erivärisiksi. Mä vaan rakastan hiusten laittoa ja värjäystä sen verran, etten tuu koskaan saamaan siitä tarpeekseni :3
.. ja nämä ihanaiset kissanpiirrokset mulla oli vaan koska oli vappu, enkai mä iha normaalisti kissanviikset naamassa kulje


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti