perjantai 3. toukokuuta 2013

Siivoilua ja perjantai ♦

Vihdoin ja viimein on taas perjantai, vaikka olikin tossa keskiviikkona vapaapäivä, niin ei yhtään tunnu nyt siltä. Jos huomenna olis vielä koulua, niin en todellakaan ois jaksanu mennä, koska oon vaa iha loppuun kulunu.
Koulupäivän jälkeen mulla oli tosi paljon energiaa, eli päätin siivoavani mun läävän tänään, ennen sitä söin paistettuja vihanneksia ja jälkkäriks marja smoothie :3 Oli tosi hyvää, sain jonkun ihme energianpuuskan ja lähin roskasäkin kanssa mun huoneeseen, missä sitten riehuin yli tunnin, meinasin luovuttaa pari kertaa, kun ei olis sittenkää millää jaksanu siivota, oli iha liikaa kaikkii vaatteita, laukkuja ja muuta pikku sälää eroteltavana toisistaan ja järjestättävänä vielä uudelleen.

Kuva nolottaa kamalasti, koska annan mahollisuuden ihailla mun erittäin kaunista sotkua, vielä kun sais ton pyykkinaru systeemin pois mun huoneesta niin olis siistimmän näköstä.
 Vaihoin lakanatkin loppujen lopuks ku en jaksanu niitä aluslakanoita, ne joka helvetin yö mun potkimisen takia ne roikku lattialla asti, tosi ärsyttävää.

Tänään mulla ei oo juutikaan mitään tekemistä, ellei mun kolmas parasystävä (luotollinen tyllerö, kenen kanssa me puhutaan tosi henkilökohtasia asioita, mitä kukaan muu ei vois koskaan varmaan ymmärtää ku ei oo meijän tilanteessa).
Nimittäin jos Ella ei tuu, nii taidan vaa yksi istuskella kotona homehtumassa, Oona on kotiarestissa, Petra on kipeenä ja syy miks ei Ella tulis olis se, että se meniskin kaverinsa mökille, vaikka alunperin piti olla meijän päivä, no saa nähä miten käy, että tuleeko tästä mitään ja jos tulee nii toivottavasti olis taas hauskaa niiku aina. c:
Hyvää perjantaita kaikille (=





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti