tiistai 14. toukokuuta 2013

Tilauksia ♦

Vihdoin ja viimein mun kaksi viikkoa sitten tilaillut tuotteet on alkanu saapumaan, oon saanu jo kaks hupparii, pitkähihasen, tpaidan, legginssit, kahet kännykkäkuoret,  tekoripset.
En oo ees varma mitä muuta oon saanu. Stitch huppari on tosi mukava päällä :3 sellainen pehmee. Ootan että olis jo kesäloma ei millää malta odottaa :( Ainiin mun aivan yli-ihana poikaystävä tilas mulle Squirtle, Charmander ja Bulbasaur pehmolelut ♡ (Pokémon). Oon kadottanut mun lapsuuden rakkaan eli entisen Charmander pehmon :c onneks saan sen uudellee, waah :3 

En tällä hetkellä ehdi mitään pitkää postausta kirjoittaa, mutta sen tiiät että ehkä tällä viikolla tulee postaus mun tukkaröjetkistäni. Missä siis laitan vähän toista väriä sekaan tähän pinkin lisäks.

Pari kuvaa tilailuista ^^ 

 (stitch huppari & kuoret - ebay)

(nahkalegginssit - ebay)

(10 paria tekoripsiä - ebay)

(Doraemon pitkähihainen - ebay)

Siinä kaikki tällä kertaa c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti