keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Lots of love ♦

Hahahah, tänää oli kivaa mun rakkaan mussukkani kanssa, mulla ja Oonalla on aina ihan omituisii juttuja, tänääki sitte päätettii vaa värikkäinä tallustaa pitkin Tikkurilaa, en väitä, etteikö meillä olis ollu alkoholi juomaa koska bustaisin itteni kuitenkin kuvista, mitä tässä postauksessa on .. eheh c:
Voisin ehkä selittää Oonasta nyt jotakin, eli siis tää neiti on ollu mun ystävä jo 10/11 vuotta, eli suht kauan, ollaan aina tultu toimeen eikä olla kertaakaan koettu kunnollista riitaa, eikä toivottavasti koetakkaan. Ala-asteella meijän riidat kesti ehkä just ja just välitunnin ajan, senki riidan syy oli sellanen "et ollu mun kans vaik lupasit, yhyhyhy" .. yaaah.
Nykyään me ollaa iha paita ja peppu vielä enemmänki, tehä kaikkee yhessä me jaetaan kaikki oli se sitten kyse vaatteista, kännykästä, meikeistä, tupakasta, juomasta, ruoasta, kengistä, mistä vaan niin me jaetaan se, sillo ku mun kännykkä oli rikki, nii käytin Oonan kännykkää, sillo ku mun uudet maiharit hankas mun kantapäitä, nii lainasin Oonan kenkiä :D Hahah, joka tapauksessa rakastan tätä tyttöä ihan yli kaiken (vaikka jotkut saattaakin meitä luulla pariksi) <3 Tietysti myös mun ihana toinen parasystävä Petra on kultamuru c:



Tunnen oloni erittäin sosiaaliseksi ystäväksi, ryöstäessäni kähmäkäpälilläni Oonan kännykkän ja yritin estää sen Kik:issä jotain random ukkelii, se lähetteli runkkausvideoita kokoaja jä vihjaili kaikenlaist, yhh o.o
Nii siis omistushaluisena hyökkäsin ja päätin estää sen jätkän C:

-

Yummy, olin tänää ennen Oonan kanssa ulos menoa Tikkurilan Amarillossa, tilasin ton vasemmanpuoleisen tosi hillittömän annoksen mun veljen kanssa puoliksi, olin todellakin täynnä kaiken ton jälkeen, vaikka Ville söikin enemmän ruokaa kun minä.
Siin oli ranskalaisia, grillikyljyksiä kaks, kanssleria, jotain tulista makkaraa, sipulirenkaita pari, ja myös jotain friteerattuja paloja kaks,  vihanneksia, kaikkia dippejä miedosta tosi tuliseen. Siinä oli niinku kaikkea kaks (paitsi ranskalaisia), eli meni hyvin puoliks, tosin se yks rontti varasti multa ruokaa.
Jälkiruoaks tilasin itelleni tollasen drinksun, nimeltä Li'l Red Riding Hood, oli todella hyvää, siin oli jotain jäämurskaa, vodkaa jne, maistu ihan mustikka pirtelöltä, yummy.

Vietin taas kerran kivan päivän, sain tilailtua tossa just kaikkee kivaa, eli uskoisin, että sitä myöten kun tilaukset saapuu, saatan esitelläkkin niitä vielä tarkemmin (: Paipaaai ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti