torstai 9. toukokuuta 2013

'cause god makes no mistakes ♦

Hei kaikki kaikenkarvaiset oliot sielä niiiin, pitkästä aikaa, jopa pari päivää tässä on vierähtänyt harteilta ja kesäloma lähestyy ja kaikki kiva vyöryy naamalle niikun kaverisi lumipesu talvisin c:
Vaikka jotkut isotkin asiat tapahtuis todella nopeesti, niin silti se voi kestää ja olla muutenkin uskottava, tai no siis, oon nykyään tästä illasta lähtien julkisesti parisuhteessa erään nuoren miehen kanssa, kutsun nimellä Joker ja Ninja koska meillä on ihan omia sisäpiirinvitsejä, mun uuden marsunhan nimi tuli tän erään kautta koska niiden hiukset on samanväriset melkeen :D
Oon luova ja viisas nimetessäni elukoita ja ihmisiä, ei voi mitään.

-


Oltiin tänään Jokerin kaverilla, siellä oli tälläset bbq bileet tai miksikä niitä kukin sitten kutsuu muuksi kun bileiksi, kuvassa on erittäin hienolla laadulla varustettuna kuva tästä mun marsun värisestä omasta murusta ja jopa pieni osa mua :D
Meillä oli kivaa, sen kavereita oli paljon ja kaikki oli vietnamilaisia ja niitä oli ehkä about 10, neljä tyttöä minä mukaanlukien ja mun lisäks yks niistä kolmesta oli suomalainen, sitte oli Joker ja sen hieno jätkäkaverilauma, joka erittäin vieraanvaraisena kilttinä grillas ja tarjoili juotavaa, en kyllä syöny ku yhen suupalan jonka toi yks mun suuhun sitte syötti c:
Juttelin ensin aika kauan sen yhen Veeran kanssa ja mietittiin just, että vietnamilaiset kuulostaa nii hassulta ku ne puhuu, itellähä ei oo kuitenkaan mitää tietoa, että mistä ne puhuu millonki, eli on se ny aika hauskaa varmaan niistäkin kuunnella suomalaisia kun ei ymmärrä kun ehkä välillä pari sanaa.
Loppu ilta mulla menikin sitten kyseisen miekkosen kanssa vietellessä muista syrjäytyneenä sen kaverin huoneessa, muut laulo karaokea ja me kaks vaa juteltiin rauhassa :D Olihan se aika hassua kun me pussattiin niin siel taustalla meille laulettiin jotai rakkauslaulua, en just nyt muista mitä, mutta kyllähän ne päätti As Long As You Love Me:n laulaa kanssa, joka sinänsä huvitti meitä molempia mutta olihan se söpö hetki. 

Naamani päivällä ennen kun monen tunnin aikana kuluneet meikit haihtuivat ja tussahtivat kuitenkin ennen lähtöäni takaisin naamaani, joka tapauksessa vietin kivan päivän sain poikaystävän, käytin piilareita pitkästä aikaa, kirjotin tähän romaanin ja samaan aikaan marsu pissasi sänkyyni, lähdempä tästä nukkumaan (siivoon tietenki eka sen jäljet).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti