tiistai 7. toukokuuta 2013

Breathe on me ♦

Whii, on ollu täs menoo sinne ja tänne. Oon päättänykki jo millaset hiukset värjään seuraavaks, eli sittenpähän näätte, sain tänään tilauksessa mun yhden Doraemon tpaidan, yay :'3
Kävin tänään aiemmin aamulla jo yheksältä psykiatrilla ja se nyt oli mitä oli, puoltuntia melkeen nukuin yhellä sohvalla kun mun vanhemmat jutteli psykiatrin kanssa (itseasiassa psykiatrien koska niit on kaks). Menin kouluun ja siellä ehin olla vaan puoltoista tuntia, sekä sen jälkeen mä aloin hermostua ja muuttuu ujommaks, koska näin illemmalla yhtä kivaa poikaa kenen kanssa sitten käytiin Starbucksissa ja vieläkin haistan sen tuoksun, wow, kuulostaa ku olisin joku ahdistelija/stalkkeri..
Mulla oli kivaa ja kaikenlisäks tänä iltana yhdentoista aikaan käytiin hakemassa veljen kaverilta marsu meille :3

On kyllä tosi suloinen, kuvia tulee myöhemmin koska tääkin postaus on tehty laadukkaalla kännykän bloggerilla.. Hyvää viikonjatkoo c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti