tiistai 21. toukokuuta 2013

Hiusröjetki ♦

Moromoro, aikaa taas jonkin aikaa kulunu siitä ku viimeks kirjottelin, mun hiukset on tosiaan vaihtanu väriä toiselta puolelta päätä. Tällä hetkellä ne on vasemmalta hopea/lilat ja oikeelta pinkit, mutta tänään suunnitelmissa olis blondata juurikasvu latvoja myöten ja värjätä sinisellä hiukset kokonaan c:
Mulla on ollu vaan kerran siniset hiukset ja sillonkin oli tosi tumman siniset, tällä kertaa tähtään vaaleempaan tulokseen hopeashampoon avulla :D

Tämä ihanainen lippis on peräisin poikaystävältäni, jolla kaikenlaisia lippiksiä riittääkin c: 
Huppari on ostettu Barcelonasta, hiusvärit cybershopista ja tekoripset tilattu ebaysta. 

Jostain syystä oon vähän stressaantunu tai väsynyt kokoajan, no toki väsymys voi johtua mun uni/ahdistuslääkkeistä, ja vaikka syönkin masennus lääkkeitä niin eipä mieliala juurikaan korkealla oo, tai tietenki on sillo kun vietän aikaa esimerkiks Petran, Oonan tai Háon kanssa. Muutenhan mun fiilis on ihan paska suoraansanottuna, mitä sitä kaunistelemaan totuutta siitä mitä oikeesti tunnen.
No, ainaki tänään mulla on luultavasti tekemistäkin, vietän päivää Petran kanssa ja eksytän sen eka palauttamaan pullot mun kanssa että näillä pummin lahjoillani saan kerättyä rahat shokkiväriin :) 

Uliuliuliuli, mulla on 7 koulupäivää enään jäljellä, yaaaay ! Normaalistihan olisi 8 päivää, mutta lähen perjantai aamuyöstä ajelemaan perheen kanssa mummon äidin hautajaisiin pohjanmaalle, eli nukun varmaan koko automatkan ja lauantaina on aamusta ne hautajaiset, sieltä takas himaan ja himasta Lahteen Háon luokse, huhuh, että on tekemistä ;____;
Pari random kuvaa tähän loppuun, vielä kun pinkit hiukset on ^^



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti