perjantai 26. huhtikuuta 2013

Stranger in a strange land ♦

Heei, tässä muutaman päivän aikana en ookkaan tänne kirjotellut mitään, oon vaan lyhistyny kotona tylsyyteen. Tiistaista torstaihi olin kipeenä, tai torstaina vielä pää tosi kipee ja nuhaa, nenä vuotaa ku mikäki.
Tein tässä ehkä vähän tyhmänkin diilin isäni kanssa, mummoni äiti on kuollut tässä viime viikolla ja enskuussa on sen hautajaiset, niinpä mun vanhemmat ei tosiaan tahdo viedä lävistettyä naamaa sinne näytille. En oikeen keksiny mitä siinä vaiheessa olisin niille sanonu, ku yritti saada mua ottaan lävistyksiä pois, keksinhän mä sentään jotain, nimittäin saan maanantaina sata euroa jos otan nää lävärit pois, snake bitesit lähti hupshei heti pois, sain nimittäi tilattua etukäteen Doraemon t-paidan ja Pikachu hupparin :3

-

Purrr, oon taas ilonen tällee hetkellisesti, muutenkin sain vihdoin ja viimein mun kännykän etulasin korjautettua sekä uuden laturin!
Oivoi, nyt pääsen taas näpräämään tota mun kännykkää tunneille, enhän mä ku kaks viikkoa käyttäytyny aika hyvinkin koulussa, pystyin keskittyä tunneilla ja ei ollu mitää näprättävää ku kännykkä oli kotona kuolleena. No, nyt ei oo enään sitä pelkoa, etteikö wilma täyttyis taas kerran ilmotuksilla siitä, kuinka oli vaan korvanapit päässä eikä opiskelua ollut juuri ollenkaan.

-

Oon tyytymätön mun hiuksiin vaan tällä hetkellä, koska vaaleanpunaisessa tukassa on nii vähän sitä ite "pinkkiä", niin jo kahden pesun jälkeen hiuksista kuluu lähes olemattomiin kaikki vaaleenpunanen, eilen mun hiukset oli tosi ihanan väriset, sellaset hopean vaaleenpunaset, tosi nätit ja koska eilen päätin suihkussa käydä, niin tänään mun hiukset on ihan värittömät kakkiaiset. Viikonloppuna tai viimestään maanantaina pääsen värjäämään mun hiukset uudelleen, en vaan yhtään jaksais oottaa, että pääsen iskemään päähäni pinkkiä.

Oon päättäny tässä jo lähes kaiken mihin se satanen menee, ensinnäkin aijon tilata vaatteita, mulla on tosi paljon tarvetta vaatteille ja oon ajatellu, että voisin alkaa värittäytymään pikkuhiljaa, oonhan kulkenu mustissa jo varmaan vuoden, koska en mitenkään erityisesti tykkää kirkkaista väreistä, tosin sen jälkeen ku näin Pikachu ja Stitch hupparin nii mun oli ihan pakko takoo  päähän, ettei olis pahaks käyttää värejä muuallakin kun hiuksissa. Oon itseasiassa innostunu värikkäistä vaatteista, enkä malta pysyy housuissani, kunnes sitte pääsen tilailemaan >:3
Sentään onki jo perjantai, ei tarvii hetkeen miettii koulua, saa vaan olla. Hyvät viikonloput toki teillekkin c:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti