tiistai 23. huhtikuuta 2013

Queen In Love ♦

Mä en vaan pysty pysymään erossa nettikaupoista, missä tiedän olevan jotain sellasta mitä aivan varmana haluan. Löysin taas niin paljon kaikkee ihanaa ja söpöö, etten ees malta oottaa, jos vaikka pääsisin tilaamaan tässä joku päivä, niin, rahaa menee taas kamalasti, mutta tällä kertaa jopa haluaisin vaatteita, tosin kuinka käytännöllisiä nää mun haluumat vaatteet olisi, sitä ei kovin moni tiiä, edes minä. Nyt oon täysin sitä mieltä, että tietty käyttäisin vaikka viikon niitä samoja vaatteita, mutta kun saisin ne, ne lojuis ihan just jossain lattialla kaikkien muiden mun vaatteiden seassa.
Epätodennäköstä olis kyllä, jos en muka käyttäis niitä.


-


Tässä on siis mun tilaukseni numero yksi, näitä haluun kaikista eniten, paita on siis pitkähihainen ja tooosi söpö, siinä on tollanen übersöpö mustekala, toi näyttää niin mukavalta päällä ja ihana, joku siinä houkuttelee mua aivan kamalasti, miettikää nyt tollanen söpö paita ja sitte jotku pastelliväriset hiukset :3

Ja paidan jälkeen pääsemme tavoitteeseeni numero kaksi, Hello Kitty lasit, oon pitkäään jo hamuillut tollasia. En vaan oo edes ehtinyt ajatella niitä sen pidemälle, mutta nyt sitten oon jo melkeen päätynyt tilaa ne.

Sekä vikalle sijalle sijoittuu numero kolme, eli Doraemon ja Cookie Monster kaulakorut, ne tilaisin siis yhdessä, tietenkin jos pitää valita vain toinen niin se olisi Doraemon <3 Mutta en omista juurikaan mitään söpöjä kaulakoruja, niin haluisin nyt jostain edes alottaa niidenkin keräilyn.


Taas kerran haluan uudet kännykän kuoret, en voi sille mitään, että löydän kokoajan lisää ja lisää näitä kaikenlaisia ihanuuksia, oon haaveillut myös näistä Stitch kuorista, ennen kun edes sain sellaista kännykkäää, millaiseen nämä käy.
Tästä tilauksesta siis ehdoton numero yksi on noi kuoret :3 Eikä nekään maksa kun 5€ mikään muu kun se, etten omista Paypalia ei estä mua.

Ja söpönä vastuksena noille kuorille on numero kaksi, eli toi Stitch hattu, jepjep, oon tällänen lapsenmielinen ja tahdon kaikkea mielenkiintosta ja söpöä, mitä tuun tekemään tolla hatulla, sitä en tiiä vielä, tosin tuskin kukaa mulle tulee valittelemaan kadulla jos kulkisin tollane hirviö mun päässä? :3


Sitten olis vielä kolme uhria jotka haluan, numero yksi olis tietenki Pikachu huppari, sellanen mitä oon pikkutytöstä asti halunnut.
Numero kaksi olis varmaankin Halinalle huppari ja viimeisenä numero kolme eli Super Mario :3

-

Oonkin yhtäkkiä kipeenä, sairastuin varmaan viimeyönä. Kurkku on ilkeen kipee ja rintakehään vihloo välillä sekä alaselkään, niskat ihan jumissa, koska nukun mitä kummallisimmissa asennoissa, millon herään ihan mytyssä ja millon puoliks lattialta, oon tällänen yöeläjä..  Mutta kai mä tästä yli pääsen vielä teen, nenäliinojen ja lääkkeiden avulla. ^^




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti