torstai 18. huhtikuuta 2013

Finally ♦

Noniin, en siis joudukkaan elää masennuksessa ja siinä luulon vallassa, etten pääsekkään tän pitkän fanituksen jälkeen näkemään Black Veil Bridesiä. Oon vielä ja vielä onnellisempi kokoajan, en tajuu miten mulla on kokoajan näitä ässiä hihoissa, muutenki veli tässä täyttää kahdeksantoista lauantaina, ja lauantaiks on kaikkee kivaa suunniteltuna.
En malta ees pysyy housuissani, lauantaina on Annyeong!Party -tapahtuma (k-pop 'bileet'), maanantaina BVB keikka ja syyskuussa The GazettE keikka, omg. Kaikenlisäks pitääki olla viel ihan nuppia myöten ihastunu .___. <3



Asiasta toiseen mulla on ongelmia rahan kanssa ;__;
Tarviin ensinnäkin uusia tekoripsiä, uudet sukkauhousut ja ehkä jopa mahdollisesti uuden hameen, ja kaiken tämän ihanan lähes normaalin haluamisen lisäksi päihderiippuvaisena joudun kuluttamaan vähäisetkin rahani tupakkaan. Ei siinä mitään, ei se koskaan kaduta. Ainoa haitta on vain se, että rahat lähtee alta heti kun sitä saa :c
Suunnitelmana olis nytten lauantaiks saada hankittua noi mitä mainitsin tossa ylempänä, varsinkin sukkahousut jne. Kai se on pakko olla oikein pummi ja röyhkeesti palauttaa pullot täältä kämpästä ilman muiden lupia ;---D No saapahan siitä ees muutaman hilun ja eikai sitä kellekkään tääl täydy kertoo, että just mä olin se joka vei mutsin pullorahat. x.x

Näillä suunnitelmilla eteenpäin ^^

-

Mulla ei oo tällä hetkellä mitään kummempia ongelmia, tosin jatkuva päänsärky on yks mistä jaksan valittaa, niin siis tän naapurin Pekan takiahan mun pää onki kipee eikä jatkuvan koneella istumisen takii . . .
Myös osasyy asiaan voi olla se, että mulla soi luureissa jatkuvasti samat biisit ilman mitään vaihtoa, ja jaksan täällä kuunnella samaa biisiä yli 10 kertaa ja joka kerta olla yhä yhtä innoissaan sen kuulemisesta pitkästä aikaa kun mitä olin ku oikeesti kuuntelin sen ekaa kertaa.

-

Taidan tästä vetäytyä kuitenkin nyt tonne telkkarin ääreen vaihteeks, tai no tietty istun jo nytten läppäri sylissä telkkarin äärellä, enkä kuitenkaan taida keksiä mitään tekemistä, mitä tässä alkaa valehtelemaan kellekkään mitään, vietän kuitenki iltani tässä koneen äärellä, ei mua tästä kukaan voi edes häätää c:
Hyvät illat kaikille (8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti