maanantai 15. huhtikuuta 2013

Haaveita, haluja, tekoja ♦

Tuli tässä todettua, että oon taas kerran hamuilemassa kaikkea ihan turhaa krääsää, vaikka just nyt kaikki tuntuu tosi hyviltä ostoideoilta, tekee vaan mieli tilata ja ostaa kaikenlaista.
Esim.  haluun tooosi kipeesti laajentaa mun Doraemon armeijaa uusilla figuureilla, mutta näiden suht harvinaisten figuureiden hinta on taas sitten ihan väärään suuntaan siitä mihin mulla itelläni olis varaa. Päätin jopa alottaa oman Doraemon pehmolelun tekemisen tekstiilityön tunnilla tänään :3
Mutta siis tilailuihini, ootan levottomasti, että mun synttäripäivä lähestyisi (20.6) että saisin synttärilahjaks itelleni tilattua Doraemon pelin:

 Kuinka lapselliseksi itteni tunnenkaan


En oo edes ehtiny tän pelin tarkotusta kovin paljoa tutkinu, mutta pikku virheitä noi tollaset unohdukset, saan joukkoon uusia Doraemon naamoja, eli siis mikä estäisi mua olla tilaamasta näitä söpöjä ukkeleita? 

-

Katsastus kuitenkin nyt normaalimpaan suuntaan, nimeltä tukkakriisi, en tosiaankaan tiedä, että minkä väriseksi värjäisin mun hiukset. Haluisin sellaset pastellin lilat, ne ois tosi hienot, mutta kuitenki ketuttaa se että kaikki shokkivärit ja varsinkin pastellivärit vaalenee mun päässä jo kahella kerralla melkeen kokonaan pois, tää on osasyy siihen miks mun lompakko sairastaa anoreksiaa.
Eli olis kiva jos joku edes viitsis tulla kertomaan että minkä värin isken seuraavaksi päähäni c:

-

Olin tänään myös mun parhaanystävän Oonan kanssa elokuvissa, ensin kiduttiin se jopa yli vartin kestävä junamatka Tikkurilasta Helsinkiin N-junassa (vihaan N ja I junia, kestää nii kauan).
Päätettiin vaan aijemmi tänään, että nyt mennää leffaan ja sittenhä me löydettiin ittemme Tennispalatsista kattomasta jotain zombileffaa nimeltä Warm Bodies, joka oli kyllä tosi hyvä, en kadu yhtään että mentiin kattomaan just se :)


-

Seuraavaan postaukseen epäilyttävästi uhkasin Oonalle, että laittaisin mun ihastuttavan videon tänne siitä, kuinka suoritan kondomihaasteen eli toisinsanoen imasen nenääni kortsun ja ongin sormilla kurkusta suun kautta ulos. Ei muuten tunnu kovin kivalle ja sen jälkeen olo on kun just oksentaneena >:)

Taisin just kirjottaa romaanin erittäin laadukkailla kuvilla varustettuna, mutta eikai se mitään haittaa (:
Nyt lähenki tästä sitte suihkuun ihmettelemään tätä hiusvärin katoamista ja sen jälkeen toljottelemaan Naapurini Totoroa netistä unilääkkeiden tukahduttamana sängyn pohjaan. :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti