sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Alkuhuumaa ♦

Terve vaan kaikenkarvaiset ihmiset, tällä jäisellä alotuksella pyrin pystyttämään hyvänkin blogin, joka on tosin vähän epätodennäköistä..
Oon Janina ja asun Helsingissä, oon kiinnostunut kpopista ja jrockista, kaikenlaisesta lävistyksistä ja venytyksistä sekä hiuksista - toisinsanoen oon säätäjä.

♦ random  ♦

- 16mm & 4mm venytykset vasemmassa korvassa, 5mm oikeassa korvassa
- snakebites & septum (on ollut smiley, labret, madonna ja angel bites)
- Kiseop niminen poikahamsteri asustaa mun kanssa
- lempiyhtyeitä on mm. The GazettE, Realies, LM.C, Aicle., Super Junior, U-KISS, mblaq, SHINee
- ehdottomat lempilaulajat on Lady Gaga ja Michael Jackson

 viikonloput kaikille, kiva jos jaksoit lukee tän turhan postauksen, eli siis seuraavaan luultavasti on joku syykin c: tässä vielä teille mun pärstäni






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti