sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

It's you ♦

Tuli eilen käytyä Annyeong Partyissa, olihan siellä kivaa sen 4 tuntia ainakin, mutta sitten kaks viimestä tuntia meni vähän masentuneena. Huomasinpa vaan, kuinka mun entinen poikaystävä oli jonkun uuden tytön seurassa siellä, tyttö oli mun silmissä tosi nuori ja nörtti, oon ilkee ku sanon näi, mut hei kyseessä oli kuitenkin tyttö jonka se oli löytäny ehkä tunti sitten, tapasinha mäki sen jätkän siellä, mutta syyskuussa ja joulukuun aikaa alettiin vasta seurustelee, jne.
No, unohdetaan nää mun tylsät jutut liittyen siihen, että kuinka nopeesti olisin aseen kanssa sen tytön oven takana.

Ekaa kertaa Annyissa soi mun kuullen U-KISS - Bingle Bingle, joka oli ihanaa koska U-KISS on yks niistä suloisista yhtyeistä joihin koukutuin about vuos sitten, jrock onki ollu jo montakin vuotta mun suosiossa.
Tietysti myös kaikki Suju biisit mitä siellä soi oli ihan unelmaa <3


-

Asiasta toiseen tein taas kerran uuden ebay tilauksen, tilasin nimittäin mun kännykkään uuden suojakuoren, tai tällä kertaa se suojaa etu-/ ja takakantta. Tällä hetkellähän mun lasinen näyttöni on sirpaleilla, eikä sitä voi edes käyttää, koska oon jotenkin saanu mun laturiin kosketushäiriön ja en kai voi kokoajan joltain laturia ryöstää, eli siis myös suojakuorien lisäksi uusi laturi pitäis tulla mun postilaatikkoon mahdollisesti jo ensviikolla :3


-

Aaa, voi että >__< aina vaan jaksaa munki mutsi ihmetellä, että miten voin kuunnella kpopia ja jrockia, pitääkö olla joku asenneongelma, että saa kuunnella jrockia? En ymmärrä sen naisen logiikkaa, mutta vaikka miljoona riitaa siitä aiheestakin ollaan käyty niin ei se ymmärrä, ettei mun tarvii mennä vetää ranteita auki jos kuuntelen jrockia? Ei se tarkota sitä, että vaan surullisena voisin kuunnella raskaampaa musiikkia.. Ihan kummallinen seki :D
Joka tapauksessa, Standing Still, aivan ihana biisi <3

-

Oon alkanu uskomaan tässä, että ehkä tää saksalainen jätkä keneen oon ihastunut, pyörittääkin montaa samaan aikaan? On vaa nii kummallista, että se esimerkiks kokoajan antaa shoutoutteja yhelle samalle tytölle ja sit tagailee niit sillee #perfection #perfect jnejne. Ja sit toinen mikä harmittaa on se, että se on ottanu itestään kuvankin missä on yhen tytön nimi ja sydän perässä .__.
Se väittää aina olevansa tosi ujo jne, ja sitte huomasin sen yhen kuvan kommenteissa "Skype tonight?" ja se oli iha rennosti vastannu, että joo tottakai. Mulla kesti 3kk että edes uskallettii puhuu toisillemme skypessä.
Alkaa uskottavuus mennä ja seki sattuu, tosin eipä siinä mitään, jos se oikeesti välittää niin se näyttää sen vielä ;__;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti