perjantai 6. joulukuuta 2013

One night in Bangkok ♦

thaimaa(ko)

terveisiä vaan kaikille täältä Thaimaan lämmöstä, jäätykää toki munki puolesta kuoliaaks jos ootte Suomen ihanan trooppisessa ilmastossa :3 Hua Hin, aika mielenkiintonen paikka, tää vilisee ruotsalaisia ja suomalaisia, joka kerta ku vastaan tulee suomalainen kävelen naama vihreenä sormet kurkussa jostai kaukaa niiden ohi. kaiken huippu on toki se, että nää Intialaiset täällä jotka tekee mittatilausvaatteita, jokanen melkeen puhuu myös suomea. ovessa lukee "PUHUMME SUOMEA" - no hyvä juttu. pitäis laittaa joku teippi faijan suun etee joka kerta ku mennää sen paikan ohi ettei se ala pölöttää mitää, kyl ne tunnistaa mikä on suomee ja mikä ei .__.



luulin päässeeni tarpeeks kauas suomesta

oon nyt ollut viikon täällä, en osaa vieläkään ajatella, että kohta on lento kotiin, kohta tää matka on ohi o....o
ootan tosin suomeen pääsyä, haluun käpertyy oman kullan ympärille ku joku fretti :33 asia joka vituttaa, en ihan ensimmäisenä tullut ajatelleeks että joutuisin hyttysten syömäksi täällä. oon varmaan tyhmä mut luulin et suomi ja kylmemmät paikat on niitä missä kuhisee noi verenimijät. oon kädet ja jalat täynnä hyttystenpuremia, kiitti muroista runkku joka imuttelet mua ku nukun.




vaatteita, koruja, tuliaisia ~

oon löytäny itelleni jo kaks rusettipantaa, mekon, kaks vai kolme paitaa, hajuvesiä, sormuksen, kellon, rannekoruja, meikkejä, tekoripsiä. wiuuuf :3 mut sit oon tietenki löytäny tuliaisiakin mun mussukoille, alexille bongasin heti ensimmäisenä yhen jos toisenkin jutskan, ellallekkin on oma yllärinsä, petrallekkin löytyy mukava juttu :33 harmi vaan kun kaikki haluis tuliaisia, mut mä käytin jo 2000 bathia kolmessa päivässä ! ei mulle jääny mitään käteen :D nyttenkin oon vaa faijan lompakolla kokoajan, he doesn't like it .__.



Bangkok here I come !

viikko ja  kolme päivää Hua Hinssä, kun taas vaihamme majotukset keskiviikosta perjantaihin Bangkokiin, odotan niin innolla, pääsen oikeestaan just sinne missä olisin halunnut olla koko kaks viikkoa ! Bangkok on täynnä kaikkea ostettavaa, sieltä kirin sitten keskiviikon ja torstain kaikki viimeset tuliaiset ja ostokset ^w^ ~ perjantaina pääsee kotiin <3 muahah.

taidankin nyt jatkaa candy crush sagan ratkomista missä mulla menee totaalisesti hermot, mutta ei se mitään.. vitut. paipaii ^^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti