maanantai 9. joulukuuta 2013

It doesn't matter if you love him or capital H-I-M ♦

 aurinko vitun ihottuma

oli ihanaa ku sai odotuksen jälkeen tulla tänne, no eipä mulla mitään muuta kun, että en ees voi ottaa aurinkoa ku saan siitä ihottumaa, näytän siltä et oon saanu hiv joltai thaikku norsult. yesh. ;--;

viimenen rantalomapäivä

viimestä viedään! ylihuomenna lähetään thaimaan ytimeen xD bangkok ~
eilen illalla mutsi toi mulle itseasiassa kivan yllärin kesken mun datauksen, sain monen sadan euron Chanel laukun ;-; <3 such a beauty :3



i wanna be that girl under you who makes you cry~

 on ollu aika mahtava loma sinänsä, thaimaalaine bubble tea on PALJON parempaa kun se mitä suomessa saa asematunnelista, mmm :3 jaja kun multa on ask.fm'ssä kyselty meikkitutoriaalia, niin saatan ehkä huomiseksi sen tänne tunkea.



4 kommenttia:

  1. Ootpas kaunokainen! .3 Odotan innolla sitä meikki tutoriaalia, itse en nimittäin osaa oikeastaan käyttää luomivärejä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :3 no eihän sitä kun tekemällä opi c:

      Poista
  2. Millast se aurinkoihottuma on? O__O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mulla on koko rintakehä sellanen punanen ja aika isosti laikukas, kutisee ikävästi .___.

      Poista