keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Masquerade ♦

".. my mask covers all"

Thaimaan matka koputtelee jo seinän takana, 29-30.11 meikäpoika tempaisee ittensä Thaimaan lämpöön 2 viikoksi, en oo oottanut tätä lomaa kun vaivaset lähes kolme vuotta ;-; mutta jooh, odotan tätä matkaa innoissani, jospa löytäisin sieltä kivoja koruja, jne.
mun musta kuontaloni on päivittänyt itteään uusilla hiuspidennyksillä c: yay ! näyttää ehkä jopa muutaman asteen terveimmiltä omat hiukset (:  lukuisat selaukset ebayssa on taas tuottanut mulle kauheita kinuamisen ja vinkumisen oireita, satun löytämään aina kaikkea turhaa ja hyödyllistä sieltä ;__;


ASK.FM

muahah, oon alentunut tähän kyseiseen kyselypalveluun jokin aika sitten, päätin nyt linkittää sen tännekkin. aktiivisemmin mä sinne paljastuksia jne teen kun blogiini. 
http://ask.fm/Scenequeenxandrette <- kyselkää ihmeessä :3 haluisin sit myös sellaisii suht asiallisia kysymyksiä, tai no, ei kukaan pakota (8



LAST.FM

oon hurahtanut taas uuteen korealaiseen pop-yhtyeeseen, mutta ihme ja kumma tällä kertaa kyseessä onkin naisyhtye. RaNia.
aaaevan mahtavaa humppaa <3   suosittelen kuuntelemaan, hahah, toinen naisyhtye mitä jumitan jopa kahden kappaleen verran on ChoColat. rauhallista ja kaunista <3

mun musiikkimakua saa stalkkailla sitten tältä sivustolta:
http://www.last.fm/user/MotherMonsteFan 






2 kommenttia: