keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Lempi animesarjani ♦


Waah <3 Mikä nostalgia joka kerta kun nään Doraemonin, en taida koskaan päästä eroon mun ihanasta pakkomielteestäni tähän siniseen vesseliin :3 Kenen mielestä Doraemon ei muka oo söpö ;_; 
Oon ihan polven pitusesta asti katellu tätä animesarjaa, japaniksi sekä espanjaksi, koskaan mitään en oo ymmärtäny, kunnes seitsemän vuotiaana suunnilleen opin jo ymmärtämään englantia ja ymmärsin tekstityksiä jo jonkin verran.  Mukta löytyy vinkulelua, pehmolelua, paitaa sun muuta Doraemoniin liittyvää, seuraava haave olis luultavasti lakanat ja mukit c:
Ikuinen number 1 for me <3
Pokémon, voi oi, tätäkin oon rakastanut ihan pikkusesta asti (vaikka ymmärsin nää dubatut pokémonit silti mun aivoissa joku tykkäs Doraemonista enemmän, wat).  Mun veljet fanitti Pokémonia ihan täysillä pikkusina, eli jämät mitä mulle on jääny sen jälkee ku aina tungin figuurit suuhu nii löytyy yhä multa, en osaa lukua sanoa mutta löytyy todeeeellla paljon eri Pokémoneja - niitä "Pokémon 150" alkuperästä. Pokémon korttejakin löytyy tosin kunnosta en oo varma, mutta nekin on ihanaa kateltavaa. Ainiin, eli Pokémon korttejen sekä figuurejen lisäksi multa löytyy pehmoleluina Charmander, Bulbasaur ja Squirtle + Pikachu huppari, löytyy myös espanjasta asti kiikutettuja mukeja missä on figuuri kiinni kannessa. 
Lempi hahmoseni on, Squirtle, Wigglytuff, Lapras (ihan vaan koska se on nii söpö mutaatio o:) ja Eevee <3

ja vielä mun rakkauteni Dento <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti