sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

This the way to guard you ♦

"I do anything to take away the pain that harms you."

ajattelin herättää blogini taas kerran eloon, huhheijaa. siitä onki taas kulunu tovi ku viimeks kävin tänne mitään selitteleen. syyt minkä takia en oo kirjottanu tännenäin, on henkilökohtaisia, mutta kuitenkin yksinkertaisia, ei mitään suurta eikä pientäkään.

kuulumisia? no ei ainakaan hyvää. oon alkanu miettimään asioita liikaa! käytän mun päivästä varmaan nykyään yli puolet hereillä ollessani miettien, et mitä helvettiä aijon tulevaisuudessa tehä? en mä millään pikachun salaman iskulla täältä ojasta yhtäkkii pirteenä nouse. noh, eipä se mitään, surujen ja menetyksien lisäks oon alkanu olemaan taas tosi helposti haavoittuvainen persoona.

"We lost the dream we never had",

ai että, tulee tippa linssiin tätäkin kuunnellessa. en jaksa sitä paskamyrskyn määrää mikä nousee jostai alamaailmoista ku mainitsen kuunnelleeni 10-vuotiaasta asti Tokio Hotelia. c'mon, ketään ei kiinnosta jos ne oiskin homoja? duhhh..  en oo koskaan ennen kun VASTA NYT alkanu miettii, et oon oikeestaan aina ollu suht syvällinen mietiskelijä, koska esimerkiksi just TH biisien sanotukset on aika deep shit masennusmusaa, ja oon eläny biisien sanojen mukana, olin sisäistäny kaikki kappaleet nii pahasti sisääni et elämä meni niiku (tässä tapauksessa en voikkaan sanoa elokuvissa), mutta kun biiseissä. kuulostaa hyvin hyvin täysjärkiselle, mutta no can do. nykyään oonki vaa japsuernu.


 "We climb the mountains, walk the deserts, for our love."

Pikapika, piiikaaachhuuuu! ~

kertookaa ihmiset, että, pidänkö vaaleet hiukset w/ lilasinivihree paskaa latvoissa ja mustaa, vai värjäänkö vaaleenpunaset hiukset? ^w^
ikävöin niiiin kipeesti mun hiuksii mitkä mul oli viime kevään aikana, hiukset oli niin hyvässä kunnossaki. nyt ne on ku mitäki hamppuu.. mäwh.

nyt alkaa hieno avautuminen suomen kansalle tässä näin, siitä kuinka kuukautiseni ovat myöhässä. must tuntuu oikeesti et, mul on vaihdevuodet alkanu pikkuse aijemmi mitä pitäs.
oon hiekkapilluillu kokopäivän ties kenelle ja silti oon kokoaja ilone, tiedän kyllä et menkkoihin sisältyy mielialavaihdos, oon nainen saatana. mutta, kylmät ja kuumat väreilyt? :D:Dd kui ahistavaa ku ollakkaa, menee vaa väreit ja pyörryttää ja janottaa, nälättää, vituttaa, panettaaa, nälättää, läheisyydyttää(?) äh oon vaa raskaan salee, whatevs.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti